Thursday 15 April 2010

Kita berdua.

pasal aku dan dia.
kau dan aku~


aku dan kamu.
pernahkah kau fikir perbezaan antara kita.

ya, perbezaan. perasaan yang lama ku pendam.
kau tidak pernah ungkit tetapi, adakah kau perasan?
perbezaan antara kita.

negara Malaysia. negara yang penuh dengan budaya dan kaum berlainan.
ya. aku dan dia. telah jatuh cinta?
adakah itu cinta antara kita?
atau itu hanya perasaan 2 remaja.

sayang. betul saya sayang kepada kau. :)
kalau perbezaan tidak menjadi halangan
saya betul-betul harap kita 2 boleh kekal samapi tua.

kejam. dunia ini kejam sayang.
aku sedar.
pengorbanan diperlukan
tetapi, siapa yang sudi korbankan diri?
aku? kau?

walau aku betul harap untuk bersama dia sampai tua.
tetapi tidak mustahil suatu hari nanti kita akan pisah.
dan hari itu, akan datang. itu yang membuat aku takut.
betul aku takut. ketakutan itu tidak pernah lagi ku rasai.
itu yang membuat aku ingin berjumpa dengan kau.
aku ingin memeluk dirimu.
tolong jangan tinggalkan aku.
bolehkah mimpi aku dikabulkan?
masalah agama?


aku tidak berani mengungkit.
isu-isu sensetif.
sekadar blogger yang kecil.
aku luahkan perasaan ku disini.
dengan Bahasa Melayu yang tidak berapa betul.
Minta maaf jika ada salah.
siapa-siapa yang rajin
tolong betulkan. :)


-LUAHAN HATI-

3 comments:

Ansof86 said...

salam satu malaysia.. yoke..

Oong-ong said...

kite kan satu malaysia..so ape salah nye..lain2 bahasa..agama..bangsa..xd masalah lah bro

Teratak Inspirasi said...

senang2 singgah lh...follow je...