Saturday 17 April 2010

Petang 17 April

Petang ni, aku habis paper Investment yang susuah lagi sial :)
But i like that subject though.

LOL

jalan dari hostel ke dewan perekse.
JAUH giler!
dah la panas!
sampi situ macam dah mandi 2 kali~


tepat pada pukul 2 petang.
peperiksaan di mulakan.

then, i started my dream :)
tak lah!
mula laa tulis macam.
ape-ape jer yang aku ingat :)
Harap-harap boleh pass.

Lepas perekse hujan pulak.
jalan kaki balik hostel.
dengan daun-daun yang bertebangan.
aku rasa macam tengah shooting music vedio jer. :P


Aku tak nak resit!


yuran resit tu pun dah naik harga!
ape laa~ from rm80 to rm100.
ishh~

itu je la untuk hari ni.
tidak apa-apa yang istimewa.
aku hanya blogger biasa.
yang biasa bertulis dalam bahasa Inggeris.

i used to be good in BM :) SPM dapat A1 pulak tu!
but it's been really long since i last wrote any BM essay..

just hope you guys like my blog and continue to read them :)

hey Super number ONE! wait for me! i have 2 more papers to go and 26 i will be flying back to meet you!
MISS YOU badly!!!

-Ayat-ayat CINTA-

No comments: