Wednesday 18 November 2009

Hujan Petang November 18

hari ini hari yang tak brape nak indah~

aku bangun awal.. kelas bermula pada pukul 9.30am

ku duduk di tempat yang biasa dengan orang yang sama
tengok cikgu yang sama...

tapi ku tetap tidak faham apa yang igin belia sampaikan ;(

aku sakit hati.. aku rasa seperti aku telah menghampakan ibu bapa aku~
walau aku selalu... tetapi, aku ingin berubah~
aku betul-betul harap aku dapat faham apa yang cikgu ajar selepas menulis blog..
tetapi, itu tidak akan terjadi..

aku selalu dalam dunia khayalan ku~
memikirkan orang itu~

entah la.. aku pun bingung~ mengapa aku selalu menunggu call dia, sms dia
aku suka sangat bila dia menghantar sms. Lagi suka bila dia call~
malam itu aku memang tidur nyenyak~

adakah bodo untuk menunggu sesuatu yang aku tidak akan dapat?
aku faham sangat, dia cuma menganggap aku sebagai kawan cina pertama dia..
tetapi aku telah terlanjur bila aku nampak dia untuk kali pertama..
aku jatuh lagi dalam selepas mengenali dirinya..

betul, awk memang tasik yang tenang~ walau aku pandai berenang, tetapi aku tetap tenggelam~

inspirasi memang banya.. semasa hujan dan semasa rooamte bodo bangang aku tidak ada dalam bilik~

tenang~ kedenganran bunyi titisan hujan di tepi tingkap~ muka awk pula muncul~
apa harus ku buat???

-senyuman ku.. khas untuk F- :)

No comments: