Sunday 15 November 2009

Mengejar

apakah yang aku mengejar selama ini??

entah laa~ aku pun tak tahu~

tapi yang aku tahu.. aku sering mengejar kenangan~
kenangan yang manis, pahit dan kadang-kadang gila :)

tapi.. aku masih tidak sedar~ betapa kerap, betapa gigih, betapa cepat ku lari untuk mengejar kenangan.. ia bagai mengejar kekosongan..
kenangan yang telah berlalu tidak akan kembali~

kenapa??
kenapa ku msih degil untuk menerima kenyataan??

ku amat merindui perassan semasa berada di sekolah SULTAN SULAIMAN..
ku rindu kawan-kawan ku, cikgu kesayangan ku~
keadaan sekolah ku~ baju pengawas ku~
semasa kita membincangkan sesuatu
semasa ku dimarah oleh mak ku kerana tidak mendengar nasihat beta :P

kamo yang pernah ku jatuh cinta~
kamo yang pernah ku benci~
kamo yang membuat ku gembira dan sedih~

seandianya kau ada disini dengan ku~
mungkin ku tak sendiri
bayangan mu yang selalu menemaniku hiasi malam sepi ku~ :(

ku ingn kembali ke saat kita ketawa.. ku tidak akan mengulangi kesalahan ku~
ku ingin sangat melarikan diri... kenapa harus ku berada dalam ini??

alangkah baik kalu kamo berada di sisi aku.. sentiasa menemani ku walau dalam apa-apa keadaan.
perasaan sayu, dan sedih selalu menghatui aku.. pada malam yang sunyi~

No comments: